Coswick انتخاب گسترده ای از قالب های چوبی را ارائه می دهد که یکی از این ها wooden stair می باشد.

در این مقاله به یکی از ابزار های شرکت کازویک به اسم stair nosing یا همان پله چوبی می پردازییم که در کتگوری moldings قرار دارد:

می توان از این ابزار برای تزئین هر عنصر پله استفاده کردبه طوری که یک لایه چوب درست مانند کفپوش روی هر پله نسب می گردد یعنی درواقع کل پله چوبی نیست و لایه از چوب روی آن نسب میگردد.

هر سه لایه از hardwood ساخته شده اند : لایه رویی بلوط، ash یا گردوی آمریکایی، لایه میانی birch (در مقاله ای به آن پرداخته ایم) و لایه زیرین بلوط است.

برای استفاده پله چوبی در واقع از کفپوش مهندسی شده(engineered wood) 3 لایه به ضخامت 19 میلی متر یا 15 میلی متر استفاده می شود که در واقع همان hardwood با ضخامت بالا است.

طول عرضه شده 1400 میلی متر است.

پله‌های کازویک از چوب بلوط، ASH یا گردوی آمریکایی با Solid enigineering ساخته می‌شوند و در تمام رنگ‌ها، سبک‌ها و پوشش‌های سطحی Coswick آماده می‌شوند تا با مجموعه‌های کفپوش های چوبی کازویک که در مقاله های دیگر به آن پرداخته ایم مطابقت داشته باشند.

مجموعه کازویک

Coswick محصول کشور کانادا, کاملا متعهد به ایجاد پارکت های چوبی با کیفیت بالا، دوام و عملکرد طولانی مدت است. این شرکت به طور دائم در تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته سرمایه گذاری می کند تا بالاترین سطح کیفیت محصول را حفظ کند. ماموریت شرکت کازویک گسترش منطقه کاربرد پارکت چوبی و ایجاد حس راحت، دوام کالا، تحمل آب و هوا و نگهداری آسان از آن است.

چرا کازویک؟

Coswick فقط محصولات سازگار با محیط زیست تولید می کند: ما از چوب طبیعی، چسب های بدون فرمالدئید و پوشش های سازگار با محیط زیست UV و روغن هاردوکس برای تولید تمام کفپوش های چوب سخت و مهندسی شده و دیوارپوش های چوبی خود استفاده می کنیم. مسئولیت زیست‌محیطی و مسئولیت‌پذیری از ارزش‌های اصلی Coswick است. شرکت کازویک متعهد به حفظ محیط زیست و استفاده مسئولانه از منابع طبیعی موجود می باشد. جهت مشاهده محصولات مشابه کازویک به فروشگاه اکسیس مراجعه کنید.

نظرات مسدود است.