1. Silk Finish

یک پوشش محافظ و تزئینی نوآورانه سازگار با محیط زیست است که ظاهر طبیعی چوب طبیعی را حفظ می کند و از کف در برابر سایش، کثیفی و رطوبت محافظت می کند.

“پوشش UV با نفوذ عمیق بر پایه روغن های گیاهی واکریلات ها” این ترکیب در چهار لایه اعمال می شود و یک لایه بادوام با درخشندگی کمی ابریشمی روی سطح ایجاد می کند. از نظر ظاهری و لمسی، سطح تخته پارکت همانند چوب طبیعی است. Silk Finish نیازی به نگهداری زمان بر ندارد.

silk finish خاصیت ارتجاعی و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و نوسانات دما دارد.

این ترکیب به راحتی در منافذ سطحی چوب نفوذ می کند، جایی که تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش پلیمریزه می شود و یک لایه قوی روی سطح تشکیل می دهد. از پوشش چوبی کف در برابر گرد و غبار و رطوبت، آلودگی خانگی و مواد غذایی محافظت می کند.

این finish را می توان هم در ساختمان های مسکونی و هم در ساختمان های عمومی نصب کرد:

مانند آپارتمان ها و خانه ها، ادارات و رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید

مزایا:

  • Light satin sheen براق و روشن
  • Protection from dust, dirt and other external influences مقتومت برابر آلودگی خاک و حشرات
  • Semi-open pores visual effect جلوه بصری منافذ نیمه باز
  • Environmentally friendly دوست دار محیط زیست و سازگار با آن
  • Easy maintenance and renewal تعمیر و نگهداری آسان

———————————————————————————————————————————————————————————————————

2. Silk matt finish

این دو مورد(سیلک مات و سیلک فینیش) نسبتا شبیه به هم هستند با این تفاوت که Finish silk matt که به دلیل پوشش غیر بازتابنده و مخملی خود شناخته شده است، ظرافتی را ارائه می دهد که می تواند فضا را به پناهگاهی از آرامش و پیچیدگی تبدیل کند. از طرفی finish silk با درخشندگی و کیفیت انعکاسی بالاتر، نشاط و پویایی را به ارمغان می آورد و توهم فضا و روشنایی ایجاد می کند. به طور کلی این مدل مات و تیره می باشد.

———————————————————————————————————————————————————————————————————

3. lacquer finish

پوشش lacquer شامل 12 لایه لاک خشک شده با اشعه ماوراء بنفش بر پایه پلی اورتان-اکریلات با افزودن ریز ذرات کوراندوم با پیکربندی خاص است.

فناوری نوآورانه سطحی صاف و بی عیب و نقص با منافذ کاملاً بسته چوب ایجاد می کند و مقاومت در برابر سایش فوق العاده بالایی را برای پوشش ایجاد می کند.

  • Great strength. Special primers with microparticles of corundum, which is called artificial diamond for its hardness, give the coating a wear resistance ten times higher than traditional polyurethane varnishes. مقتومت بالا در برابر خوردگی و جلوگیری از فرسایش تا ده برابر بیش تر از لاک های پلی اورتان
  • High chemical resistance. Due to the completely closed pores of the wood and the thickness of the lacquer film, the coating provides the best protection against household solvents and active food substances such as coffee, wine, etc.

  • Durability. The top lacquer layer is created on the basis of cross-linked polymers, a new generation of materials using nanotechnology. They give the coating a special resistance to abrasion, while maintaining its high elasticity.

  • Expressiveness. A special wood tinting technology emphasizes the contrast and expressiveness of the lacquer finished texture pattern of natural wood fibers.

نظرات مسدود است.