کالای خواب و حمام

کالای خواب و حمام 

همانطور که می دانیم به مجموعه ای از وسایلی مانند: پتو، بالش، رو تختی و لحاف ، ملحفه، تشک کالای خواب گفته می شود. کالای خواب به عنوان اجزای مهم اتاق خواب به شمار می آید. در واقع شما بعد از گذراندن یک روز پر از استرس به کالای خوابی نیاز دارید که به شما در ایجاد آرامش هر چه بیشتر شما کمک کند و استرس را از شما دور نماید. برای این منظور باید بدانیم که یک کالای خواب خوب چه ویژگی هایی را باید داشته باشد.

کالای خواب باید دارای مت ریال ها و استانداردهایی باشد که به شما در هنگام خوابیدن آسیب نرساند. کالای خواب شما نباید بیش از اندازه سفت یا نرم باشد. به طوری که با خوابیدن بر روی ان احساس درد در عضلات خود کنید. جنس پارچه هایی که در کالای خواب استفاده می شود باید به گونه ای اشد که باعث ایجاد حساسیت در پوست شما نشود یا بیش از حد زبر نباشد. در نتیجه قبل از گرفتن کالای خواب حتما روی آن بخوابید و تست کنید تا بتوانید در هنگام خرید تصمیم درستی را بگیرید.

کالای حمام

مهمترین هدفی که یک کالای حمام خوب دارد ، به وجود آوردن فضایی است که در آن نظافت به عنوان دغدغه اصلی بشر مورد توجه قرار بگیرد و بیشتر به چشم بیاید.کالای حمام با استفاده از تنوع منسوجاتی که در ان است این امر مهم را انجام می دهد. از مهمترین عناوینی که در کالای حمام مورد استفاده قراار می گیرد، می توان حوله را نام برد. باید دقت کنید که حوله ای که انتخاب می کنید از جنس نخ پنبه خالص باشد تا بتوان جذب آب بیشتری را انجام دهد. بعضی از حوله ها دارای ناخالصی از جنس پلی استر می باشند که باید در انتخاب کالای حمام به این نکته دقت نمایید. حوله ها به طور کلی در دو دسته مخمل و غیر مخمل قرار میگیرند که تفاوت انها با هم زیاد نیست.